Thursday 29 December 2011

boys ?


okayyy ! 
HOT tkk tajukk aku kali nim . ?
wahaha .
aku buwad post nim sajosajo jahh nehh
tapi gakk , maaf banyak kalu terasa
* aku just taip bende nim berdasarkan pengalaman aku nga saemsaem aku hap kiteorang dapat sepanjang bersama insan bernama LELAKI 

huhh , macaimacei hap aku dengar dari saemsaem .
ado kalo suko , ado kalo duko !
huhhhh . ,
tapi yang aku tak puwahh aty 
bakpo lebihh hap duko ?

okayy first ,
bendo nim berlaku kat adik aku sendiri
# sorry , dokk leh oyap sapo !
heyyy bongokk . 
mung jugok kei hap mnx break nga deo .
pahh lonimm mung dokk puwahh aty gapo lagi nga adik aku ?
vodossh betoi .
dahh putuhh dohh gap , boe arhh ggu .
ko bena mung sayei lagi koe adik aku ?
mno lha tahu mung nim PENGECUT sebab dokk berani nak ngaku.
thats why mung still kacau hidop deo . 
* am i rite , honeyy ?

secondlyy , 
nim pulop pasal jateyy dokk haw nak jago hati nga perasaan PEREMPUAN 
bukpo aku oyap gituhh ?
huhhh , sakit hati etep. aku tkk sanggup tengok saem baek aku sendiri menderito duk tunggu jateyy uhh , sayei jatey uhh gilo vavi.
tapi deo ?
deo bulehh bahagio nga oreyy laem !
wehh , kawan. dokk cukup gapo lagi hap mung nak dari saem aku ?
dohh kalu betol mungg oyap koe deo yang mung nim dokk sei couple , bakpo nga tino laem mung bulehh pulop couple ?
ngakuu jelahh , KASANOVA !

ermm , ado lagi bena nok ngotop .
tapi gakk ,  malas lha pulop nok taip. hee
t arhh kalu yim ado maso , yimm smbungg

oke 
guys , taa mo aww jadi macei jatei hap aku bobey atahh uhh.
be a man , dude !
jadi lelaki sejati hap pandai jago perasaan pue , 
jangan jadi JANTAN hap just pandai maem perasaan pue 

* abangg , adikk , kawan. maaf banyok kalu teraso
kalu ado gapogapo hap saloh or dok puwah aty 
kito bincang oraitorait lha dehh.
kbye . tc


No comments:

Post a Comment