Friday 30 December 2011

azam taon baru ?


* masyallah , takk dok kijo nyohh budok nim xD
budakk tk matured dalam gmba nim bakal menduduki peperiksaan penting 2013 , SPM !

ehemm , ehemm
wahhh , cepat dihh maso berlalu ?
ai nim dah masuk 30 haribulan 12 dohh.
maknonyo, ado sehari jah lagi nak berakhir tahun 2011 .
huhu. * i'll be missing youu , twenty twelve ! T.T
and maknonyohh , ado 3 hari jahh lagi sekolah nak bukok !
OMG * get ready , get ready !

azam baru aku tahun depei banyakk wuu .
# cehhh , setiap kali masuk tahun baru mesti ado azam baru 
* nuyimm , ohh nuyimm . wat gapo azam baru kalu dokk laksanakan ? -.-''

tapi for sure, azam baru aku kali nim wajib berjalan. nok berlari pom bulehh. lagi mujur. haha !
huhhh , aku nekad ! aku dok sei dohh sejarah lamo hidup aku berulang lagi.
omooo , i hate exam ! 
* ingat mc yimm , SPM nim penentu kejayaan hidup. boe lha dup mikir pasal result PMR ai tooh.
LIFE MUST GO ON. rite?

panjangg nyohh bobeyy.hahahaha.
maaf lha dehhh !

gapo bena azam tahun baru nuyimm?
* maaf lha , kawan. sayo lari tajukk pulop. ngehh3
act, azam aku bnyok sangad.
t yimm gtaw sumo dalei entries laemm k ;)
S.A.B.A.R !

No comments:

Post a Comment