Friday 13 April 2012

me , me !




memei suci lha muko aku kei ? harhar !

heyy , guys .
alolo , lamo nyohh dok update status . maah lha . malas etep nok taip panjei-2
huhuhu ,
kakre nok balik HOSTEL douhh
seriuslyy , aku toksei balik hostel !
why ?
bukei sebab aku nok on9 dumoh
sebab aku boringg dok hostel
asyik-2 bendo samo jah hap berlaku

btw , minggu lepas an . banyok bendo hap berlaku
1st , gempa bumi 
yeahh , GEMPA bumi
korang sume mesti dah dimaklumkan an pasal gempa bumi kat ACHEH
duwe tige ai lepas ?
tak tahu ?
* cehh , memei ketinggalan zaman betoi !
act , kiteorang kat hostel raso jugok gempa tuhh
kalut aww petangg tuhh
harhar , tapi dorm kami ( dorm TERATAI )
dok aso pom .
oem lha , gege jahh sokmo !
tapi , kak wani oyap dy aso sebab time tuhh dy duk semayei

kalut satu ASPURI !
hap lucu nyohh , sumo budok-2 hap dup galokk
teruhh g maye sebab takot sangad .
* termasuk aku xD
then , sumo pakat gi berkumpul kat bawoh .
kak emy pom dei lagi said 
'' wehh , selamatkan IC and buku bank ''
hakhak . memei lucu lha
orei duk kalut pasal gempa tuhh , dy dei lagi mikir pasal buku bank  :DD

2nd , aku baloh nga room-mate aku
siapa ?
guess who !
hehe , tak mo gtaw lha ~
aku act tak mo bukok aib ore
tapi perangai uduhh deo tuhh lamo-2 semakin menjadi-jadi
please lha girl !
mujur lha aku nim PENYABAR .
aku tak raso ore laem akan kekal jadi saem mg kalu mg buad gituhh kat diorang
aku sayei mg , aku taksei bilo kito douh tak sekali ,
ore laem akan menyampah nga perangai mg then pulaukan mg
ingat ! kito tak selamonyo bersama .
okayy ?
tapi , pape un SORRY FOR EVERYTHING ,

3th , _________
erkk , tak mo cito lha pasal nim !
harhar . tak senonoh punye orang ,
biar lha bendo nim sep-2 hostel jahh tahu 
btw , anyone boe lha wat bendo gomx tuhh dalei tandas dehhh
pikir gap kokorei laem etep .

4th , kak qiss demey !
sie koe deo keno kejutan elektrik
dunno gano buleh keno
hopely kak cepat sembuhh
dorm kiteorang sunyi aww takdok kak qiss
we need you , KD !

5th , saem makei saem .
*tak mo hurai panjei-2



who is my capital R ?

hekhek . soalan tuhhh sayo doklehh answer lha sayangg !
maah banyokk .
pape un , sayo sayam capital R aka capital I sayo

kbaii :))
ily , reader .
tc !

No comments:

Post a Comment